Motala

Lyckad kväll igår, helt klart!
Mycket fint besök blev det och imorse väckte jag Ewelina med lite frukost på sängen. Hah!

Sedan tog jag mig till tåget för att ta mig hela vägen till Motala, underbart varje gång jag åker hem! Det blev att möta upp mamma och pappa på stan för att hämta mina nya glasögon, kul! Vi gick vidare till nästan alla fik i stan för att hitta fina stora semlor, det gillade vi. Tjugo i tre (stan stänger tre) kom vi på att nej nu ska vi handla! Två par strumpbyxor och ett par vanliga byxor han vi med. (Eller, vi och vi. Jag hann!)

Nu sitter jag vid deras dator och lyssnar på julmusik (så länge det är snö så är det jul!) Snart kommer mamma med pizza.. nyttiga familjen! Sen bär det av till Emelie för ett hejdundrande kalajs med fint folk!  

Juste! jag lovade att duka fram innan hon kom tillbaka! Heja Miiig!



Gammal bild på mamma .   Puss

//E.J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0