Söndagsöndagsöndag.

Jag sitter hemma hos simon och har det lite bra, jag ska snart sätta klockan på tidigt imorgon och dra mig upp ur sängen för att sätta mig på linköpingsbussen, KUL!

Annars ser måndagen lugn ut för min dag, ska till någon fotdoktor och kolla på fötterna om det är dom som är bovarna för min verk i knäna. Vemvet vemvet.

Hela långa veckan ser lugn ut faktiskt. Så, boka upp mig!

Idag hade jag fin besök av mina stjärnor, Amanda, Emelie och Linus, vi fikade och kollade gamla filmer, myspys till tusen.
Och igår firade jag morfar, finfina släkten. Jo men visst, helgen har varit fantastisk faktiskt.

Nu ska jag smyga fram och kramas lite med min Simon som sitter och arbetar sönder sig med sin skoltidning!

Tack och hej ! :)

Kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0