Man tänker för mycket

Man tänker hela tiden att allt man gör måste leda till någonting. Man överanalyserar och tänker.
tänkertänkertänker.
Jag vet inte hur många gånger de senaste veckorna folk har sagt till mig
-Tänk inte så mycket
men vafan? vaddå inte tänka? vaddå inte överanalysera och gräva sig ner i allting till djupet?
 
De värsta är ju liksom inte att dom säger så, utan de värsta är ju att dom har så jävla rätt. SÅ JÄVLA RÄTT.
 
Fuckyou Erika och sluta tänk, sluta tro att varje handling du gör måste leda någonstans.Så blir allt bra ska du se.
 
 
Jag tänker alldeles för mycket på allt som har varit. alla skratt. allt kul. jag tänker så mycket att jag låser mig själv från att skapa nytt. leva NU. inte igår, inte imorgon. NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0