lyckligt lottad

ja, jag är verkligen lyckligt lottad. Jag har egentligen allt jag behöver, och lite till. Jag har vänner som ställer upp för mig vilken tid på dygnet som helst. De liksom kvittar om kl är fyra på natten eller elva på förmiddagen.
Jag har en fantastisk familj. Föräldrar som aldrig någonsin skulle låta något hemskt hända mig. En bror som skyddar mig som om jag vore lika skör som en porslinsdocka. Jag har kusiner som man i alla stunder kan skratta med och en cykel som egentligen kan ta mig vart som helst.
Jag har jobb som jag älskar, och människor där som sprider kärlek och värme.
Men jag har även drömmar att leva på, minnen att skratta åt. En framtid som erbjuder allt. Jag har en längtan som får mig fortsätta. En vilja som är stark. Ja, jag har egentligen allt man behöver för att le.

Idag tar ett av mina hjärtan studenten. Och jag är stolt, sådär så det pirrar inom mig. 25 Augusti flyttar hon sen till USA. ja, vi har fan alla möjligheter i världen.
Lycka till, med allt ♡ om du går vilse får du ringa mig, vilken tid som helst på dygnet.

Ni är guld värda, alla ni som är runt omkring mig ♡






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0